Saturday 10 September 2011

Aku Nak Promosi Blog di UmarFaruq.Com

assalamualaikum.....


korang pe kabo??cht ke??ari nih ak bgn nk kte awl nye x bpe nk awl la kan...p y psti nye waktu ak bgn tuh...waktu puncak...hahaha...ari nih ak nk ajk y mne blogger bru tuh ley la join nih ye...tok tmbh kn pengikut n konco2 korang kn...hehehe....ak nih??antre slh sorang y perlu n wajib d kasihani oleh krane x rmy pengikut nye...p stakat nih ak bersyukur la kan...kang ckp x b'syukur lak...hmm...hehehe....so??nk join??jom.....



akhir kte....mju la sukan tok ngre!!

wassalam...


5 comments:

ahmad said...

dari segmen sama .. dah folo awk

nnti rajin2 folo la sy blik

Unknown said...

Dtg dr segmen yg same.. :)
http://namasayasiti-missct.blogspot.com/2011/09/aku-nak-promosi-blog-di-umarfaruqcom.html

Unknown said...

datang dari segmen sama... dan follow awk

http://sajanakcerita.blogspot.com/2011/09/aku-nak-promosi-blog-di-umarfaruqcom.html

KhAiReDzAiMy said...

Assalamualaikum... & Salam Syawal...

Salam Perkenalan...
Singgah dari segmen Umar Faruq.com...

Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

Nice Header...

-Adios-

ct kektus said...

hai2. singgah sini. ;)

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....