Sunday 15 January 2012

Assignment Vs Sailormoon

assalamualaikum.....

korang pe kabo..??ak??kabo nye baik la kan...tapi minggu nih ak bz ckit la kan....nape bz...??jap ag aku bagitahu korang ye...tebiat aku hari ni datang dengan care penulisan aku yang agak penuh x berape nak ade short forom motfom kat entry untuk kali ni....kalau ade pun jangan salah kan aku,sebab yang menaip tangan aku so..korang kene la salah kan tangan aku..bukan ape..dah terbiase lak taip shrt form motfom ni....jap3...soalan aku x habis lagi tadi...korang da makan??da tido??dah study??hehehe....aku rase aku tahu jawapan korang...yang part makan, tdo tu mesti dah kan...tapi part study tu mesti belum kan??hahaha...

ok la...berdasarkan gambar di atas..aku rase korang mesti dah tahu ape yang aku nak cakap...cume aku terlupe nk letak 'VS' kt tengah2 gambar tu ha...p paham2 sendiri la ye....hehe...sekarang ialah zaman aku tengah gile nk tengok citer sailormoon ni balik...ade 200 episod semue nye n aku macam nak gile habis kan semue..sekarang ni aku baru sampai episod 60...ade lagi 140..hehe...tapi!!!...dalam gile aku nak habis kan cerite tu..assignment pulak gile nk suruh aku kerje kan dyowang...haihhh...berlambak2.....mungkin sekejap lagi aku kerje kan semue assignment tu.....aku tbe2 rase geli geleman lak sbb aku rase aku dah jadi skema jap bile taip entry dgn tulisan penuh mcm nih....so..maaf kan la aku sbb ak wat short form motfom balik.....

ak mmg x ley blah tgk citer sailormoon nih...lgi2 bile part dy tangkap jiwang ngn tuxedo mask....adooiihh....
hehehe...p kdg2 tuh ngn ak2 skali tangkap jiwang...oppss...iklan sebentar...haha....tapi kan,ak jdi emo sndri ble dok tgk part makhluk2 jht tuh wat jht...kdg2 dak2 blik ak pon pening tgk ak emo layan citer sailormoon...heh....nasib laaa.....p lam 5 sailor tuh...ak pleng ske sailormoon la kn....bb dy comel...attitude dy clumsy abis tuh wat ak excited gile nk tgk...kdg2 dy nye sengal mse ngh lawan pon ley tangkap jiwang jap ble tuxedo mask tuh dtg tlong dy, wat ak gelak sorg2....betape ak boleh jdi gile mse tgk citer nih...hehehe....

ala.......nk wat ilang stress..ok pe...mcm la ak x taw korang tuh ske lyn cartoon dora the explorer...xpon tom n jerry...xpon oggie and the cockroach tuh...hahaha...bek ngaku cpt!!!....pasnih abes citer nih ak nk lyn detective conan lak...exm cmne???oppss....hehehehe

akhir kte...mju la sukan tok ngre!!!

wassalam....

2 comments:

Anonymous said...

sailormoo0n?? CK layan mase kechik2 dulu jerr..
detective conan tu CK minat gila..
adk ck rajin beli komik, CK tukang bace :D

bukanretis said...

dah lama tak tengok sailormoon. suka part yg " akan menghukum mu..bla bla"tu.haha

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....