Wednesday 29 February 2012

bagaimanakah .... ??

assalamualaikum......


berdasarkan rajah di atas, apekah yang anda boleh rumuskan... buat satu karangan satu perenggan je cukup based on picture... hamek kau... ari nih first paper ak...sok luse tulat tubin tuh lain ceritenye lak... mari belajar bahase inggeres... 


malam tadi punye cerite sebenor nye.... dalam tengah pening kepale study punye kes... yela... mane tak nye... mane nak apal ayat, mane nak cari meaning, mane nk apal pormule, mane nak cari kunci word.... memang boleh gile la kejap.... name pon setadi last minit.... 


punce kepade masalah bahase inggeris aku jadi macam ni ialah.... sebab terpengaruh dengan bebudak bilik aku...malam tadi... dalam pade setadi tuh sebab semuenye ade paper ari nih, kami masing2 menggile... mungkin factor utame kegilaan itu disebabkan kestresssan nk exam... jadi nye~, hasil usehe daripade kegilaan yang berlaku secare tidak terkawal dan sangat lah gile malam tadi, aku dapat belajo beberape word dari dictionary baru y ade dalam blik aku y dipanggil dengan panggilan nano.... 

  1. teeth (gigi)
  2. wiper (pengelap cermin kete)
  3. want your (hendak kamu)
akan bertukar menjadi............

  • thief
  • escalator
  • ba jao
3 words je pon... kalau ade lagi nanti aku share dengan korang.... sumber ini didapati dari kamus bilik bahase dan pustake.... ok..cukup... stop suda... sekarang aku pening pike nak jawab pe exam esok nih??? aiiyyyooo.... nk kongsi satu pic ni... renung2 dan selamat setadi...!!


k lah... sampai sini je la dulu ye...akhir kate, maju lah sukan untuk negare....


wassalam....

2 comments:

bukanretis said...

ba jao tu jd benjo pon ok gk.hahha

Anonymous said...

hahaha selamat study..!
rindu la nk study.. :D

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....