Saturday 30 November 2013

Selamat setadi... !

Assalamualaikum...

hai korang.. skang aku da mule masuk sem yang baru.. da smggu da mule sem baru.. apekah perasaan aku.. huhu... mule2 excited.. tapi lame2 aku mcm menyampah lak.. hmm.. mule2 masuk kemas barang lam hostel... aku mcm smangat gile and x saba nk mule masuk kelas... sekali bile tengok jadual kelas yang mcm hape je tuh trus semangt aku terbang melayang x taw la pi mane.. huhu


serabut plus tunggang langgang... org lain tengook jadual skejap je.. aku ngn bdk2 klas tgk jadual ad la lam 1 jam dok kt depan tuh... sengal gile.. yela.. kitorang pon x phm.. subject pe y nk kne drop nk kne add sume.. hadoiihh.. pening ha... sudah nye.. kitorang masuk and add je dlu mne y rase boleh.. yang aku xley bla nye, sume subject membace.. memang x bape nk gile la aku... nmpk gaye nye, lps nih ak kne beli stock gule2 byk2... sebab takut ngantuk or tdo je lam audi or dk jap lg..

da la aku nih memang fail law bab2 menbace or menghapal nih.. hmm.. tapi.. nk wat cmne kn.. kne jgk la pulun haihh.. law x, abis la aku... huhu... xpe la.. name pun setadi.. aku nk abis kn degree cpt2.. nape? sbb nk kje.. hehehe... nk kje je ke? ehehehe.. ade la.. mne ley gtaw... huhu... 

ad mmbr2 aku da nk final da.. gud luck utk dorg... aja2 fighting.. ad jgk y da ad ank sorg... smoge berbahagie.. ad jgk y bru kawen... slamat pengantin baru.. ad jgk masih single, smoge bertemu jodoh cpt2 hendaknye.. hehehe.. actually ari nih, ak nk join paintball ngn blogger kt cyberjaya.. tp tuh la.. da dok demam terbongkang ats katil mmg x la nk join... 

ok la.. aku pon x taw da pe y aku nk mengarut.. akhir kate, maju la sukan utk negare!! yeahhh~!!

wassalam...

No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....