Saturday 26 April 2014

Penangan Sejola Sejoli ikat tepi...

assalamualaikum...


korang penah tgk x citer sejoli... best taw.. n sweet sgt.. uhh.. sejak bile ntah aku layan citer jiwang.. sejak dulu kale.. hikhik.. tp cyes mmg sweet citer tuh.. ak x taw la law citer tuh da basi.. yang pasti nye ak baru je tgk td.. n aku rase citer tuh best sangat.. 

dont know la why.. tapi ak rase citer tuh best.. bape banyak kali best pon ak x taw.. tp citer tuh lebih kurang cm citer cun.. mest korang taw kn citer cun tuh?



haa.. citer nih.. hehe.. aku suke.. sbb kadang2 aku rase citer nih cm ad kne mngene ngn ak.. ceh.. prasan.. tp ak xdla glamor la haih... haha...

skang ak nk lyn another love story.. berangan jap aih.. sampai cnih dulu..

wassalam...

1 comment:

iuzira said...

dah tengok banyak kali.. lelama bosan pulak

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....