Wednesday 11 November 2015

Menyemai kasih...

Assalamualaikum...


da lame x ngedate blog nih ha.. bezaman berabad da aku rase.. hehe.. ntohhh.. xde idea la nk ngedate blog... sume ider terbang mlayang x taw g mane da.... yang aku taw, aku dalam kemalasan yang termat sangat.. hehe...

ape aku nk meraban ari nih... nk citer nih... semalam nk dating ngn adik mucuk aku sorg tuh... tapi x dpt lak... haihhh.. ade sebab munasabab yang x dapat dielakkan.. tapi xpelah.. esok pon ley dating... esok dating bertige la kn... sebab kesayangan cinte ati datang.. nk jumpe mak ngn nenek mertue la tuh.. hihi... jap nk wat muke gedik jap... aishh... hikhikhik...

cerite nye skang da due minggu haaa start praktikal... kat mne? meh nk nyanyi cikit... biarlahh rahsiaaaaa... bak kate siti nurhalijah... hehehe... da due minggu da.. banyak bnde la aku belaja kt sini.. ade la diantaranya bnde yang sangat bergune utk mase depan aku..

ececececeehhhh... nyampah makkk..

entri kali nih agak jiwang la kot aku rse.. bukan agak da.. tapi mmg jiwang la... huahuahua.. kisah nye... da 2 taon menyemai kasih.. xde lame sangat.. tpi bagi aku da ckop lame le tuh kn... huahuahua... banyak bnde y aku blaja.. trutame nye, SABAR..



memang betul pon kan.. pape pon yang kite wat... yang kite perlu skali.. sabar... law xde sabar tuh, toksah cakap nk menyemai kasih, nk menyemai nasi ke perut pon x dpt... sbb tuh la kene saba.... lagipon sabar tuh kn sparuh dari iman...

makan pon kene saba... sume bnde la kene saba... hehe... okay back to the topic.. alkisah nye... aku kt kl... die kt kedah sane... jumpe nye staon skali... tapi skang da maju ckit... jumpe 5 bln skali... hehehe... tapi alhamdulillah.. setakat nih.. masing2 setie.. semoge dipermudahkan ape jue jalan utk aku dan die... meh nk tayang ckit.. tapi cm malu lak... hehehe.. t la.. tayang gmba nikah je la... hihi...


nk ckp tuh je pon... hahaha... okay la.. see you for the next entry... hehehe...












No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....