Monday 8 April 2013

OMG!! i am so happy...

assalamualaikum...


korang pe kabo?? cht ke? ari nih ak xde idea nk update citer pe? cume ak ad idea nk update lagu.. lagu nih, adelah orang yang bagi kt aku, aku dengar lagu nih pon kadang2 ley senyum sorang2.. da rupe kerang busuk da... haha... tapi nk wat cmne kn.. bahagie... ngeh3... lyn lagu jom..


MOTIF BAND -Tuhan Jagakan Dia 
 
 

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


sekian.. maju lah sukan tok negare!! yeah~!! salam...

No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....