Thursday 4 April 2013

periuk ooo periuk...

assalamualaikum....

berite tergempar... baru2 ini seorang manusie telah mengkemekkan periuk nasi... kejadian berlaku dalam jam kire2 pukul 9.45 malam pada 2 hari yang lepas... sewaktu kejadian tersebut, makhluk tuhan tersebut, yang ingin dikenali sebagai makhluk tuhan paling shekshi, sedang membasuh periuk tersebut di sinki yang terdapat kemudahan untuk membasuh pinggan dan mangkuk... kemudian beliau bergerak menuju ke dorm yang beliau tumpangi.. iaitu bilik adik nye... dan masuk ke dalam bilik tersebut.. kemudian....

setelah memasuki dorm tersebut.. beliau menuju ke arah tingkap untuk membuang sise2 ayer yang ade di dalam periuk tersebut.. namun, periuk itu telah terpelanting jatuh ke bawah kerana tidak kuat memegangnye.. dan... berdenting dentung la bunyi periuk tersebut jatuh menimpa cermin2 tingkap dan dinding unutk terus jatuh ke bawah.. haih.. penat la taip bahase skema cmnih.. hmm.. haha..

deng dong dang ding dung dan ting tong tang teng tung... *konon2 bunyi periuk jatuh la...* 

dann.. dari tingkat 6 tuh ak nmpk sume org mengeluarkn dyorang nye kepla nk tgk pe y jatuh.. ak ngn bdk2 lam blik tuh da terkekek gelk.. haih.. bile keadaan da bajet2 cm ok ckit ak pon trun bwh nk g amek periuk tuh.. sekali ak tengok periuk tuh kemek da.. da rupe telur da.. bjur jadi nye, bukan bulat.. haha... bongok gle.. pastuh ak naik lam blik buat aksi menarik periuk tuh nk jadikan dy bulat balik.. haha..  aduhai periuk..

gmbr sekadar hiasan.. 

haih.. tuh la akibat nye law buat kje tapi kepale melayang g kt south africa sane.. haha.. ok la.. akhir kate.. majulah sukan tok negare!! yeah!! 
sekian and salam...

*crite nih da lme ak nk publish, tpi bru dpt publish ari nih.. huhu*




No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....