Thursday 10 October 2013

lepas sudah 3 paper.....

assalamualaikum...

hye korang..! pe kabor..? sihat ka sume nye..? how was ur day guys..? aku skang ngh berhadapan ngn macam2 dugaan wat mase skang.. dugaan hati dan perasan, fizikal dan mental.. hmm.. kadang2 rase mcm xley nk hadap pun hade.. tp tuh la ujian nme nye.. okay.. back to the topic..

alhamdulillah.. selesai tige paper yang memang agak killer.. tpi boleh jawab dengan jaye nye... yela.. law xley jawab melampau la kan.. da la study tahap nk ptus urat and wayar lam kepale hotak haku nih ha... hah! hari tuh ngn jaye nye aku ley jawab soalan akaun bab bape ntah.. seingat aku la, aku x masuk kelas langsung mase lecturer tuh ajar 4 chapter last tuh sebab ad hal lain.. dengan semangat nye aku suoh una aja, sekali una pun ley wat aksi blur, aku call kakak ainon suoh die dtg blik aja aku and una.. kbetulan zira pun nk dtg.. ngn jaye nye adengan study berjemaah success cmpy pkul 3 pg.. 


 * berlambak kertas... berlambak lgi formule.. *


* mcm2 care y dgunakan utk hilangkn ngntuk.. *

nasib baik paper akaun esok nye tuh petang.. ade la jgk mse utk rht.. and TIDO! hahaha.. masalah nye.. tido pon x rupe nk tido da sebab lam kepale dok pike and refresh sal pormule pormule nye ha... alahai... 

tapi, pape pun.. da leps paper akaun and economy, terase la beban yang dpikul itu da ringan ckit... million thanks to my daddy, mummy and ibu and adik2 mcuk and kak ainon, zira and una y comel.. hehehe

akhir kate, maju la sukan utk negare!! yeah!!

wassalam...

No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....