Saturday 28 September 2013

tHaT Day~ Our Day~


Assalamualaikum..

Hai korang... cht ke? alhamdulillag demam aku da kebah da.. tpi x sempt nk kebah btul2 sbb demam exam lak y datang.. gile ak jap.. 6 paper je y aku kne ngadap.. tpi rse mcm 30 paper y aku nk kne ngadap.. yela.. law da 1 subject ad 15 chapter.. 1 chapter ad b'puluh and b'belas formule.. law 15 chapter xke bribu and berape byk belit formule.. xke gile name nye.. haihhh.. haru biru idop aku...

* nih le rupe ak skang.. *

oppsss.. setop3! nih bkn y ak nk citer nih.. ak nk citer bnde lain.. nk citer sal ari khamis ari tuh, kami merempat berempat g mlepas kan tension dengan bershopping shappang, karaoke, and berbowling bawlang.. tuh pon sbb nk ajk mmbr aku y cun melecun nih g jln2 la sbb dy nk benti da.. ayt aku tuh cm lps nih ak xley nk jmpe da kn.. padahal rumah dy ngn kuis tuh xd la jauh mne pon.. bak kate org kampung, sekangkang kere je.. hehehe.. kecian kt kere tuh.. 

kami tgk wayang oo.. citer 2 guns oo.. best gle.. hero dy pon encem.. aww.. * oppss. tergediks jap... hehehe... best gile ari tuh, and best gile2 jgk sbb duit aku pon cair mcm ais ari tuh.. hehehe.. layan gmba jom..

* isi perut la dlu.. hehe *

* ambooihh.. khusyuk gle dy mkn..*

* us.. love u.. *

* me and mira.. *

* bowling time.. *

* una yang comel.. hehe *

* sape nta nih..

* yang diraikan.. jue *

* its me and una.. *

* beli jam y sme utk kenangan kami b'same *

gmba karok x dpt nk tunjuk sbb bahaye sgt.. hehe.. anyway.. to una, mira and jue.. thank you so much.. saya sayang kamu.. muah4!.. hehehe..

akhir kate. maju lah sukan utk negare!! yeah..!!

wassalam..







2 comments:

iuzira said...

sapa menang men bowling?

iuzira said...

sapa menang men bowling?

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....