Monday 16 September 2013

BahaGiE iTu aNuGeRah DaR!-Nya

assalamualaikum...

agak lame x mengadap blog kerana tersangat la malas dan ketandusan and kekeringan idea... ade la lam setahun kut aku x update pape lam blog nih.. actually aku join blog sebab ade someone yang jadi inspirasi aku untuk menaip cerita ceritu.. tapi semenjak orang itu telah pergi meninggalkan aku, make ilang lah segale inspirasi ku.. ceewaahh... aku baru terbangun dari tidur dek kerane di gigit oleh sekor nyamuk yang telah terkorban di tangan aku tadi.. tapi kan, bagus jugak die gigit aku, sebab aku nak buat asignment yang lagi 2 hari nak kne hantar, tapi ciyes aku x taw cmne nk ngadap asignment sbb aku ngah xde mood..

alhamdulillah, ari rabu minggu lepas aku selamat berkonvo diploma aku di KUIS terchenta! huh... hehehe.. dapat la bunge due.. gamba dekat my daddy.. lupe nk amek nk tayang kt blog nih.. xpe la.. gmba nih pun buley kn..
my daddy and my cousin bg bungeeee... ngeee..

bahagieee~~.. hehehe.. sekarang pun aku tengah bahagie kerana dikelilingi  oleh orang yang aku sayang.. orang nk judge aku mcm mne pon aku da x kisah sekarang sbb aku taw aku lg kenal dri aku dr org2 y pndy2 nk judge ak tuh.. i dont care! hehehe.. sape kah org2 yang aku sayang itu...~? hmm~~.. 
hikhik.. malu lah nk gtaw.. dedik jap titew..

op kos la orang yang aku sayang tu first skali my mom.. di ikuti oleh my daddy.. sayang mereka piang2.. hehehe.. and seorang jejake yang semakin bertakhta di hati aku..*ayat skema jap.. hehe... dan juge kawan2 yang sangat memahami and adik2 ku yang mcuk yang sentiase d cc.. terase diri sangat la bertuah... dulu bahagie jugak.. tapi x sebahagie ini.. alhamdulillah.. semuenye dtg dari Die.. 


akhir kate, majulah sukan untuk negare~!

wassalam....

No comments:

Pelangi Hidup...

Assalamualaikum. aku x tahu la nape aku leh terbangun pukul due pagi sebab mimpi sal blog... haihh la.... ngape dok mimpi sal blog....